Thursday, September 12, 2013

"Beautiful ladies,God will make you GLAD for the days you were SAD, and you won't have a CHOICE but to REJOICE."

Ladies,
The Lord is not only our Healer, Protector, Provider and Saviour, He is also our Restorer. He takes our broken lives with all our mistakes, the ugliness of sin that covers us and gives us beauty instead of ashes.
You may have had a humble beginning. You may be going through adversity in your life right now. Things may not be the way you wanted them to be. The provision may not be in place. The children may not yet be saved. You may be sick in your body... But the good news is that we have a God who will make us glad for the days we were sad! 
You are already marked for success. You may not be there yet, but keep going. Keep on trusting in the Lord and you will see that the Lord will do what He said He will do. He who promised is faithful.
Cheer up, child of God. Our God will turn around the situation for you in such a manner that you will not have a choice but to rejoice.

 “To give to them beauty for ashes, the oil of joy for mourning, the garment of praise for the spirit of heaviness; that they may be called trees of righteousness, the planting of the LORD, that He may be glorified.”  -Isaiah 61:3

God bless.. ^_^
=========================================
Wahai wanita-wanita saleh,
Tuhan tidak hanya Penyembuh kita, Pelindung, Pemberi dan Juruselamat, Ia juga Pemulih kita. Dia mengambil hidup kita yang hancur dengan semua kesalahan kita, keburukan dosa yang meliputi kita dan memberi kita keindahan bukan debu.
Anda mungkin memiliki awal yang sederhana. Anda mungkin akan melalui kesulitan dalam hidup Anda sekarang. Banyak hal yang mungkin tidak terjadi sesuai dgn yg Anda inginkan. 
Persediaan mungkin tidak lengkap. Anak-anak mungkin belum bisa diselamatkan. Anda mungkin sakit dalam tubuh Anda ... Tetapi kabar baiknya adalah bahwa kita memiliki Tuhan yang akan membuat kita tetap bersukacita disaat-saat kita sedih.. ^_^
Anda sudah dijamin untuk sukses. Anda mungkin belum mendapatkannya, tapi teruslah berjalan. Terus percaya kepada Tuhan dan Anda akan melihat bahwa TUHAN akan melakukan apa yang Dia katakan akan dilakukan. Dia yang sudah berjanji, pasti akan setia.
Bergembiralah, anak Allah. Allah kita akan memulihkan situasi untuk Anda sedemikian rupa bahwa Anda tidak akan punya pilihan selain untuk bersukacita.

“Untuk memberi kegembiraan dan sukacita kepada orang yang bersedih dan berkabung; untuk mengubah kesedihan mereka menjadi lagu pujian. Mereka akan seperti pohon yang ditanam TUHAN sendiri. Mereka akan melakukan yang baik dan benar, sehingga TUHAN diagungkan.” –Yesaya 61:3

Tuhan memberkati..^_^

No comments:

Post a Comment